პროდუქტის უკან დაბრუნება, შეცვლა, საგარანტიო პირობები
• კივისთორი
მისამართი: თბილისი, აბაშვილის ქუჩა 3.
ტელეფონის ნომერი: 555407698
ელ.ფოსტა: kiwistore@gmail.com
ძვირფასო მომხმარებლებო, გთხოვთ ყურადღებით გაეცნოთ ქვემოთ მოყვანილ წესებსა და პირობებს, რათა თავიდან ავიცილოთ გაუგებრობა
პლატფორმის გამოყენების წესების და პირობები:
წინამდებარე დოკუმენტი ადგენს პლატფორმის გამოყენების წესებსა და პირობებს და მომხმარებლის უფლებებს. ვებგვერდით სარგებლობისას: ადასტურებთ, რომ ხართ სრულწლოვანი 18 წელს მიღწეული ქმედუნარიანი პირი, ან 16 წელს მიღწეული პირი და გაქვთ ნებართვა შესაბამისი პირებისაგან დადოთ წინამდებარე ხელშეკრულება, მიიღოთ ვებგვერდის საშუალებით მომსახურება და განახორციელოთ შესაბამისი გადახდები.
ნივთის უკან დაბრუნების წესები:
მომხმარებელს უფლება აქვს იმ შემთხვევაში თუ ნივთს აქვს ტექნიკური ან ვიზუალური ქარხნული წუნი, უარი თქვას დისტანციურ ხელშეკრულებაზე ან/და სარეწის გარეთ დადებულ ხელშეკრულებაზე 2 კალენდარული დღის განმავლობაში. . ამ უფლების გამოყენებისას მყიდველი ვალდებულია აუცილებლად თან იქონიოს ნივთი მისი ყველა ატრიბუტით – ყუთი, პასპორტი, შეფუთვა, დამცავი შესაფუთი მასალები. ამასთანავე, პროდუქცია ექვემდებარება უკან დაბრუნებას მხოლოდ იმ შემთხვევაში თუ დაცულია ყველა ქვემოთ ჩამოთვლილი პირობა, კერძოდ თუ:
თუ ნივთს შენარჩუნებული აქვს გაყიდვამდელი მდგომარეობა
თუ არ არის გამოყენებული,
თუ მომხმარებლის მიერ არ დარღვეულა პროდუქტის შეფუთვის მთლიანობა (ყუთი, პარკი, ლუქი);
თუ ჰერმეტულად დაცული პროდუქტის შენარჩუნებული აქვს თავდპირველი მდგომარეობა და არაა დარღვული მისი ჰერმეტულობა.
თუ არ არის დაზიანებული ყუთი, ში შესაფუთი მასალები, არ აქვს იარლიყი მოხსნილი
შეუძლებელია ისეთი ნივთის დაბრუნება ან გადაცვლა რომელიც არის აწყობილი და მისი შემდგომი გაყიდვა შეუძლებელია.
3.3 გაცვლისას, ან საგარანტიო მომსახურებისთვის, ნივთი თავად მიგაქვთ ჩვენს საწყობში, ჩვენს FB გვერდზე წინასწარი მოწერის შემდეგ, ან აბრუნებთ საკურიერო მომსახურების მეშვეობით
3.4 გაცვლას არ ექვემდებარება ჰიგიენური მოხმარებისა და დანიშნულების ნივთები, როცა დარღვეულია ნივთის ჰერმეტულობა და შეფუთვა არ არის პირვანდელი სახით.
.
4.2 წინასწარ დაფიქსირებული შეკვეთის, პროდუქციის რეზერვაციის, ან პრეორდერის, კლიენტის მხრიდან გაუქმების შემთხვევაში, წინასწარი რეზერვაციისთვის გადახდილი თანხა უკან არ ბრუნდება. საუბარია შემდეგი სახის შეკვეთებზე – თქვენ გსურთ ლიმიტირებული საფასო შეთავაზებით სარგებლობა, თუმცა არ გაქვთ თანხა სრულად და გსურთ, რომ ნივთი დაარეზერვოთ, სანამ თანხა გექნებათ სრულად, რათა შეძლოთ ამ დროში ლიმიტირებული აქციით სარგებლობა. ასევე აკეთებთ პრეორდერს, რათა შეძლოთ არსებული საფასო შეთავაზებით სარგებლობა, პროდუქციის შემოსვლამდე. ასევე იძენთ ნივთს, მაგრამ გსურთ, რომ ნივთი დროებით დასაწყობდეს ჩვენთან.